Dodání zdarma od 289,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY

§ 1. Definice
Řád - tento Řád, který definuje zásady pro uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, zásady pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti smluvních stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady pro reklamaci. postup. Pokud jde o služby poskytované elektronicky, Pravidla a předpisy jsou pravidla a předpisy uvedené v článku 8 zákona o elektronických službách.
Zákazník - fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavře s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
Spotřebitel – fyzická osoba uskutečňující právní obchod s obchodníkem, který přímo nesouvisí s jeho ekonomickou nebo profesní činností.
Fyzická osoba - fyzická osoba, která uzavírá Smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že se nejedná o osobu odbornou, zejména vyplývající z předmětu jejího podnikání. činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení Centrálního registru podnikatelské činnosti a informací.
Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou a které zákon přiznává právní způsobilost, provozující vlastním jménem hospodářskou nebo odbornou činnost.
Prodejce:.

  1. Firma Handlowa “BOZ” S.A.,
    tel. +48 885 801 996,
    info@obuvomaniak.cz,
    NIP 813-31-93-947,
    REGON 691535697.

Internetový obchod - webová stránka provozovaná Prodávajícím, dostupná na elektronických adresách: https://obuvomaniak.cz, prostřednictvím které může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží nebo objednat službu.
Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytování digitální služby nebo digitálního obsahu (pokud existuje), uzavřená prostřednictvím internetového obchodu.
Zboží – movitá věc, kterou může Zákazník zakoupit v E-shopu.
Digitální služba – služba, která spotřebiteli umožňuje:
vytváření, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální formě;
sdílení dat v digitální podobě, která byla nahrána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
jiné formy interakce prostřednictvím dat.
Digitální obsah – data vytvořená a poskytovaná v digitální podobě.
Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie internetového obchodu – dokument stanovující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání souborů cookie. Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie jsou připojeny jako příloha 3 k Smluvním podmínkám a jsou k dispozici na adrese https://obuvomaniak.cz/cze-privacy-and-cookie-notice.html.
Trvalé médium – znamená materiál nebo nástroj, který umožňuje Zákazníkovi nebo Prodejci ukládat informace určené osobně Zákazníkovi nebo Prodejci takovým způsobem, aby k těmto informacím bylo možné v budoucnu přistupovat po dobu odpovídající účelu, pro který informace se používají a umožňují reprodukovat uložené informace beze změny, zejména e-mail.
Elektronický objednávkový formulář - elektronický objednávkový postup zpřístupněný prodávajícím kupujícímu.
Elektronický formulář pro vrácení zboží – postup elektronického vrácení zboží zpřístupněný prodávajícím kupujícímu; k dispozici na https://obuvomaniak.cz/returns-open.php.
Elektronický reklamační formulář - elektronický reklamační řád poskytovaný prodávajícím pro kupujícího; k dispozici na https://obuvomaniak.cz/rma-open.php.
Odeslání objednávky – potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „“ zákazníkem, považováno za odeslání závazného prohlášení zákazníka o úmyslu uzavřít smlouvu o prodeji na dálku s prodávajícím.
Účet - soubor dat uložených v Internetovém obchodě a v ICT systému Prodávajícího týkající se daného Zákazníka a Zákazníkem zadaných objednávek a Zákazníkem uzavřených smluv o prodeji na dálku, s jejichž využitím může Zákazník provádět objednávky, a včas - zrušit nebo upravit a uzavřít smlouvy o prodeji na dálku.
Vyřízení objednávky názor nebo názor na jednotlivé Zboží - subjektivní vyjádření a hodnocení udělované ve formě hvězdiček od 1 do 5.
Objednávka předplatného - objednávka automaticky vytvořená v rámci Předplatného.
Předplatné - elektronická služba, která umožňuje automatické vytváření Objednávek Předplatného na konkrétní Zboží, dle opakování zvoleného Zákazníkem, bez nutnosti zadávat samostatné objednávky až do dokončení Předplatného.
Cyklické platby – jsou platby prováděné automaticky, v určitých cyklech, používané k platbě za Objednávky předplatného. Provádí se na základě souhlasu poskytnutého Kupujícím při zahájení Předplatného.
§ 2 Obecná ustanovení
druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronickými prostředky:
uzavření kupní smlouvy online - pokud jde o Zboží prodávané v Internetovém obchodě,
zásady registrace a používání Účtu v rámci Internetového obchodu,
přidávání názorů, komentářů a hodnocení - Zákazník může ke své objednávce přidat názor nebo komentář,
zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky ke zpracování.
Používání Internetového obchodu je možné za podmínky, že Zákazníkem používaný počítačový systém splňuje následující minimální technické požadavky:
webové prohlížeče v aktuální verzi, např.:
Firefox
Chrome
Microsoft Edge
jakýkoli program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
Obsah umístěný na stránkách Internetového obchodu včetně popisu Zboží a cen je výzvou k uzavření smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku.
Prodávající zpřístupní tyto obchodní podmínky spolu s přílohami prostřednictvím odkazu na domovské stránce před, během a po uzavření smlouvy o prodeji na dálku. Kupující si jej může stáhnout a vytisknout.
Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření přiměřená stupni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření k zamezení získávání a úprav neoprávněných osob. osobní údaje přenášené přes internet.
§ 3 Příkazy
zadání objednávky v Internetovém obchodě lze provést prostřednictvím Účtu nebo zvolit možnost nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen interní účet, na jehož základě si Zákazník může Účet vytvořit. Interní účet je udržován, dokud nejsou data vymazána ze systému nebo dokud není Účet zablokován.
Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře dostupného na stránkách Internetového obchodu. Výběr objednaného Zboží se provádí jeho přidáním do košíku. V elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno, jaké zboží, za jakou cenu a v jakém množství si zákazník přeje objednat na jím určené místo. Zákazník podnikne příslušné technické kroky na základě zobrazených zpráv.
Jakmile Zákazník zadá všechny potřebné údaje, zobrazí se mu souhrn zadané objednávky. Shrnutí objednávky bude obsahovat informace týkající se: identifikačních údajů prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceny objednaného zboží včetně nákladů na dodání a případných dalších nákladů, zvoleného způsobu platby, zvoleného způsobu dodání, doby a náklady na doručení.
Je-li předmětem smlouvy poskytování digitálního obsahu nebo digitálních služeb, které nejsou uloženy na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky nebo na dálku, spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku potřebném k zadání objednávky a umístěném na elektronickém objednávkovém formuláři uvede následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy. ". Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu emailem.
Pro zadání Objednávky je nutné v elektronickém objednávkovém formuláři uvést osobní údaje označené jako povinné, přijmout obsah obchodních podmínek, odeslat Objednávku stisknutím tlačítka „“.
Odeslání elektronického formuláře objednávky zákazníkem představuje závazné prohlášení o úmyslu uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto obchodních podmínek.
Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy prodávající přijme elektronický objednávkový formulář, což je potvrzeno zobrazením zprávy kupujícímu s potvrzením přijetí objednávky a uvedením jejího čísla.
Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Zákazník potvrzení zadané objednávky ve formě e-mailu, které obsahuje: potvrzení přijetí objednávky a konečné potvrzení všech důležitých náležitostí objednávky a všeobecných podmínek uzavřené smlouvy o prodeji na dálku (Podmínky internetového obchodu včetně příloh č. 1 a 2), údaje prodávajícího, odpovědnost prodávajícího za kvalitu plnění, o službách poskytovaných prodávajícím po prodeji a o způsobu a účincích o odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy je obsaženo v příloze 1.
Do doby, než prodávající zahájí zpracování objednávky:
Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronického objednávkového formuláře a projít celou cestu objednávky znovu. Objednávka se změní zadáním nové objednávky, která nahradí dříve zadanou. Případně je platba provedená Zákazníkem připsána na nnovou objednávku a v případě přeplatku je vrácen na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce elektronického objednávkového formuláře.
Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Platba bude vrácena stejným způsobem platby, který použil Zákazník.
Doba zpracování objednávky se pohybuje mezi 1 a 10 pracovními dny od data uzavření smlouvy.
§ 4 Platba
Internetový obchod nabízí možnost platby ve formě platba předem, na dobírku (s platbou na účet po doručení) -konec]. Možnost odložení platby je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodávajícím.
Platbu za zboží je možné provést způsobem zvoleným při objednávání na elektronickém objednávkovém formuláři.

aktuálně dostupné předplacené platební metody v Online Shopu jsou dostupné na https://obuvomaniak.cz/cze-payments.html.

§ 5 Doručování
Zákazník si na elektronickém objednávkovém formuláři vybere způsob doručení zaškrtnutím provedené volby.
V případě nevyzvednutí Zboží Zákazníkem, v důsledku čehož dojde k vrácení Zboží Prodávajícímu – může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy poté, co Zákazníka vyzve na e-mail uvedený v nákupním procesu k provedení smlouva. Odstoupení od smlouvy se provádí prohlášením Zákazníkovi ve formě e-mailové zprávy.
V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi platbu přijatou za Zákazníkem zakoupené Zboží.
Aktuálně dostupné způsoby doručení v Online Shopu jsou dostupné na https://obuvomaniak.cz/cze-delivery.html.
§ 6 Odstoupení od smlouvy – elektronický formulář pro vrácení
Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může do 100 dnů od ní odstoupit bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku - smlouva se považuje za neuzavřenou.
Fyzický podnikatel má dále právo odstoupit od smlouvy za podmínek uvedených v odstavcích 6 a 7 těchto podmínek. Pokud se v odstavcích 6 a 7 těchto obchodních podmínek vztahuje na spotřebitele, rozumí se jím i fyzická osoba podnikatel.
V případě odstoupení od smlouvy ponese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
Prohlášení spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména spotřebitel může:
použijte elektronický formulář pro vrácení, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: https://obuvomaniak.cz/returns-open.php.
odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu 2 - zasláním na adresu sídla prodávajícího.
Prodávající neprodleně potvrdí na trvalém nosiči skutečnost, že přijal prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v odstavcích 1 a 2.
K dodržení lhůty postačí odeslání výpisu před jeho uplynutím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
u smlouvy, při jejímž plnění prodávající dodává zboží, je povinen převést jeho vlastnické právo - převzetím zboží spotřebitelem nebo třetí osobou jinou než spotřebitelem určeným dopravcem a v případě smlouva, která:
zahrnuje více položek, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech - od převzetí poslední položky, šarže nebo části;
spočívá v pravidelném doručování zboží po stanovenou dobu - od převzetí první položky;
u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto Pravidel) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (Příloha č. 1 těchto Pravidel) se poskytují v elektronické podobě.
V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodávající zabránit Spotřebiteli v dalším užívání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, zejména tím, že Spotřebiteli zabrání v přístupu k Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě.
V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby přestane spotřebitel tento digitální obsah nebo digitální službu používat a zpřístupňovat je třetím stranám.
Právo na odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v § 38 zákona ze dne 30.05.2014. (Sbírka zákonů z roku 2019, bod 134) o právech spotřebitelů, mimo jiné smlouvy:
za poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen platit cenu, pokud
Prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění Prodávajícího ztratí právo na odstoupení od smlouvy, a toto vzal na vědomí.
ve kterém cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy;
jehož předmětem plnění je věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo určená k uspokojení individuálních potřeb spotřebitele;
jehož předmětem plnění je věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření nelze vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
na dodávku zvukových nebo obrazových nahrávek nebo počítačových programů dodávaných v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen;
dodání Digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, za který je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po plněním prodávajícího spotřebitel ztratí právo na odstoupení od smlouvy a toto bere na vědomí;
jehož předmětem je věc podléhající rychlé zkáze nebo věc, která má krátkou dobu použitelnosti a v níž jsou předmětem plnění věci, které jsou svou povahou po dodání neoddělitelné od jiných věcí;
na dodávku novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
uzavřeno veřejnou dražbou;
na poskytování ubytování pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, je-li ve smlouvě určen den nebo období plnění služby;
je-li předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána v době uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na kolísání cen. trh, nad nímž nemá obchodník kontrolu;
§ 7 Účinky odstoupení od smlouvy
Prodávající do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy o prodeji věci vrátí spotřebiteli všechny platby, které spotřebitel uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání nabízené Prodávajícím.
Vrácení plateb se provádí stejným způsobem platby, který používá Spotřebitel.
Pokud spotřebitel za účelem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy použije elektronický formulář pro vrácení zboží, budou mu finanční prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený spotřebitelem.
Pokud prodávající nenabídl, že si zboží od spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení platby přijaté od spotřebitele, dokud neobdrží zboží zpět nebo dokud spotřebitel nedoloží jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
Prodávající může Spotřebiteli nabídnout, že si Zboží u Spotřebitele vyzvedne sám. Pokud však prodávající takovou nabídku neučinil - spotřebitel by měl vrátit věc prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k jejímu vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. smlouva. Pro dodržení lhůty postačí vrátit věc před jejím uplynutím. Zboží, které Spotřebitel vrací, zašlete na adresu sídla Prodávajícího.
Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho použití nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je digitální obsah nebo digitální služba poskytnuta výměnou za zaplacení ceny a rozpor digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nepodstatný.
Prodávající může požádat o vrácení hmotného nosiče, na kterém dodal Digitální obsah, do 14 dnů od obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel nosič neprodleně a na náklady prodávajícího vrátí.
Prodávající je povinen vrátit cenu pouze za část odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, která není v souladu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejíž povinnost poskytnout odstoupením od smlouvy odpadla.
§ 8 Reklamace
Reklamaci vady Zboží nebo nesouladu Zboží s uzavřenou Smlouvou o prodeji na dálku lze uplatnit:
prostřednictvím elektronického formuláře stížnosti;
písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na info@obuvomaniak.cz.
V oznámení je nutné specifikovat vadu, kterou v posudku ze strany Kupujícího má Zboží reklamace vůči Prodávajícímu a je-li to možné - doložit uvedenou vadu a doložit doklad o zakoupení Zboží v E-shopu. Prodávající odpoví na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud se ve výše uvedené lhůtě nevyjádří, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci poskytne prodávající kupujícímu písemně nebo na trvalém nosiči.
Kroky, které musí Kupující učinit pro uplatnění reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v různých fázích Elektronického reklamačního formuláře.
V případě, že Prodávající uzná reklamaci jako oprávněnou: náklady na výměnu, opravu včetně nákladů na dopravu spojené s reklamací Zboží hradí Prodávající.
Prodávající odpovídá Spotřebiteli, stejně jako Podnikateli fyzické osobě, za rozpor Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku podle zásad, které vyplývají ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele.
Prodávající odpovídá za nesoulad zboží s kupní smlouvou uzavřenou na dálku existující v době jeho dodání a zveřejněnou do dvou let od této doby, ledaže by doba použitelnosti zboží stanovená prodávajícím byla delší.
Prodávající opraví nebo vymění Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména nákladů na poštovné, přepravu, práci a materiál, nese prodávající.
Spotřebitel dá Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny, k dispozici Prodávajícímu. Prodávající odebere Zboží na vlastní náklady. 6.
Prodávající dodá Zboží bez vad a odpovídá Podnikateli za vady zakoupeného Zboží ve smyslu občanského zákoníku.
Doručení Digitálního obsahu nebo Digitální služby Spotřebiteli nebo Fyzickému podnikateli bude probíhat v souladu se zásadami, které vyplývají ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitelů.
Digitální obsah se považuje za dodaný, když byl digitální obsah nebo prostředky umožňující přístup k digitálnímu obsahu nebo stahování digitálního obsahu zpřístupněny spotřebiteli nebo na fyzickém nebo virtuálním zařízení, které si spotřebitel nezávisle vybral. za tímto účelem, nebo když k němu spotřebitel nebo takové zařízení přistoupilo.
Digitální obsah se považuje za dodaný, když k němu Spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které si Spotřebitel pro tento účel nezávisle vybral, přistoupí.
Prodávající uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy je Prodávající informován Spotřebitelem o rozporu se smlouvou, a to bez nepřiměřených obtíží pro spotřebitele s ohledem na jejich povahu a účel, ke kterému se používají. Náklady na uvedení Digitálního obsahu nebo Digitální služby do souladu se Smlouvou nese Prodávající.
§ 9 Stanoviska
Názor na vyřízení objednávky nebo názor na Předmět lze podat při návštěvě E-shopu kliknutím na rozhraní vedle Zboží nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu. Přidání názoru je dobrovolné a bezplatné. Zákazník může v rámci objednávky zadat pouze jedno hodnocení. 2.
V hodnocení může zákazník přiřadit hodnocení hvězdičkami od 1 do 5 a přidat slovní komentář omezený na 65535 znaků.
Hodnocení jsou uložena a veřejně zobrazena na webových stránkách internetového obchodu a také na webových stránkách https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
Prodávající ověřuje Stanoviska pomocí e-mailové adresy, která byla použita v procesu nákupu předmětného Zboží. Názor, který zadá osoba pomocí e-mailové adresy, která byla použita v nákupním procesu - je na stránkách Obchodu označen komentářem "názor potvrzený nákupem". Jakýkoli jiný názor je označen jako „názor nepotvrzený nákupem“.
Prodávající může zveřejnit Názory na dané Zboží ze svých jiných internetových obchodů.
Prodejce nebude měnit Názory z hlediska jejich obsahu ani udělených hvězdiček.
Za obsah stanoviska je odpovědný výhradně kupující. Prodávající si vyhrazuje právo smazat názor za podmínek zákona a těchto obchodních podmínek.
Poskytování informací, které jsou nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně nemorální, je zakázáno. Je také nepřijatelné nahrávat obsah, který je nezákonný, porušuje práva třetích stran nebo představuje akt nekalé soutěže. 9.
Zákazník se zavazuje neumisťovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky, má propagační nebo reklamní charakter nebo obsahuje osobní údaje třetí strany.
Obsah hodnocení může být na výslovnou žádost Zákazníka před ostatními uživateli Obchodu skryt, udělené hvězdičkové hodnocení se však započítá do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.
§ 10 Duševní vlastnictví
Zákazník prohlašuje, že mu nenáleží žádná práva, včetně autorských práv nebo souvisejících práv k jím uveřejněným hodnocením a prohlášením, s výjimkou práva užívat Internetový obchod způsobem uvedeným v Obchodních podmínkách. Zákazník nemá nárok na žádná práva na záznam, reprodukci, zpřístupnění, zveřejnění nebo šíření obsahu, pokud takové právo nevyplývá z ustanovení zákona nebo těchto podmínek.
Zákazník není oprávněn jakkoli zasahovat do obsahu, zejména obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování či jiných prvků Internetového obchodu.
Klient umístěním Názorů do Internetového obchodu, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4.2.1994 o právu autorském a souvisejících právech - uděluje prodávajícímu nevýhradní a bezúplatnou časově a územně neomezenou licenci k užívání těchto děl prodávajícím, spolu s právem na udělení sublicence, která zahrnuje zpřístupnění díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup v místě a čase, který si sám zvolí (internet) . Licence se uděluje pro všechny oblasti využití známé v době jejího udělení, zejména pro následující oblasti využití:
v oblasti záznamu a rozmnožování díla jakoukoliv technikou - zejména tiskem, reprografií, magnetickým záznamem, digitální technikou, t.j. použitím jakékoli techniky na jakémkoli audiovizuálním nebo obrazovém nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediální síť, včetně internetu a souvisejících on-line služeb a množení, nahrávání, používání na internetu, reklama, množení záznamu v elektronické podobě v paměti počítače a v interních a externích sítích,
užití celku nebo fragmentů či jakýchkoli prvků díla s možností provádění úprav vyplývajících z povahy daného online média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, newsletterech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly popř. fragmenty děl; použití vcelku nebo po částech pro účely propagace a reklamy, zejména ve formě audiovizuální, zvukové, mediální reklamy.
v rámci obchodování s originálem nebo kopiemi, na kterých bylo dílo zafixováno - marketing, půjčování, pronájem originálu nebo kopií,
v rámci šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejným předváděním, vystavováním, vystavováním, rozmnožováním, jakož i vysíláním a převysíláním, jakož i zpřístupňováním díla veřejnosti způsobem umožňujícím každému mít k němu přístup na místě a v čase, který si zvolí,
použití děl pro propagační a marketingové účely;
smazání Účtu Zákazníkem nebo Posudku dle § 9, bod 8. nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
§ 11. Pravidla prodeje v modelu Subscription.
Elektronickou službu ve formě Předplatného může Prodávající poskytnout Kupujícímu.
Použití Předplatného umožňuje cyklické doručování vybraného Zboží v intervalech určených Zákazníkem, aniž by bylo nutné provádět následné objednávky, dokud nebude Předplatné dokončeno. Platba za Předplatné se provádí pomocí mechanismu cyklických plateb a pouze prostřednictvím jedné platební karty.
Odhlášením vaší platební karty z vašeho Předplatného bude vaše Předplatné ukončeno. V rámci Předplatného není možná platba na dobírku.
Kupující vytvoří Předplatné výběrem této formy nákupu v elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Předplatného je neprodleně zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou při první objednávce kupujícího.
Zákazník spravuje Předplatné prostřednictvím Účtu podle dostupných možností. Předplatné lze také ukončit kontaktováním podpory obchodu info@obuvomaniak.cz.
Předplatné je na dobu neurčitou. Předplatné lze kdykoli ukončit.
Prodávající je oprávněn v průběhu Předplatného měnit ceny Zboží, o čemž bude Kupující informován v e-mailové korespondenci uvedené v bodě. 8.
O vytvoření Objednávky Předplatného zašle Prodávající Kupujícímu e-mail s uvedením jejího předmětu, množství, ceny, termínu dokončení a termínu plánovaného čerpání prostředků z karty. Prodávající dále informuje Kupujícího o možnosti ukončit Předplatné přiložením odkazu a datem, do kterého toto nabude účinnosti. Zákazníkovi není možné uhradit Objednávku předplatného jiným způsobem než s tím spojenou platbouard.
V případě neúspěšného pokusu o inkaso z platební karty bude zákazník informován e-mailem, že platbu nelze vyzvednout. Možné důvody nemožnosti strhnout platbu jsou: nedostatek finančních prostředků na platební kartě, vypršení platnosti karty nebo technické problémy.
Vypršení platnosti karty spojené s Předplatným bude mít za následek ukončení Předplatného.
Objednávka předplatného bude realizována až po úspěšném odepsání částky z platební karty.
Prodávající má právo zrušit objednávku předplatného, o čemž bude kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky.
O nemožnosti splnění Objednávky Předplatného, zejména z důvodu nedostatku Zboží na skladě Prodávajícího, bude Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky. V této situaci může být změněno datum dokončení Objednávky předplatného, jakož i následujících.
§ 12 Závěrečná ustanovení
Tyto Podmínky použití jsou účinné od 2023.04.11.
V případě, že některé z ustanovení těchto obchodních podmínek bude změněno nebo zrušeno rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, zbývající ustanovení zůstávají v platnosti a jsou pro Prodávajícího a Zákazníka závazná.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Jakékoli dohody uzavřené přede dnem nabytí účinnosti nových předpisů se provádějí na základě předpisů platných ke dni uzavření smlouvy.
Rozhodným právem pro řešení jakýchkoli sporů souvisejících s Podmínkami je polské právo. Tyto spory bude řešit místně příslušný obecný soud. Zákazník, který je Spotřebitelem, může využít i mimosoudní způsoby vyřizování stížností a uplatnění reklamací. Veškeré informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a uplatňování nároků lze získat na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že uvedená jednání jsou dobrovolného charakteru a obě strany s nimi musí souhlasit.
V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 vás informujeme, že platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR) je dostupná na http:/ /ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR je webová stránka na jednom místě pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
§ 13. Příloha 1 – Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
Máte právo na odstoupení od smlouvy za následujících podmínek pro spotřebitele a fyzického podnikatele.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 100 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po 100 dnech:
v případě kupní smlouvy ode dne, kdy převezmete zboží nebo kdy zboží převezme vámi určená třetí strana jiná než dopravce;
v případě smlouvy, která zahrnuje závazek převést vlastnické právo k několika věcem, které jsou dodávány odděleně ode dne, kdy vy nabudete do držení poslední věc nebo kdy ji nabude do držení vámi určená třetí osoba jiná než dopravce z poslední položky;
v případě smlouvy, která stanoví převod vlastnického práva k věcem, které jsou dodávány ve splátkách nebo po částech ode dne, kdy nabudete do držení poslední splátky nebo části nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená vlastnictví poslední splátky nebo části;
v případě smluv o pravidelném doručování zboží po stanovenou dobu ode dne, kdy získáte první zboží do vlastnictví nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce, kterou jste určili, získá do vlastnictví první zboží;
v případě smluv na dodávku služeb nebo digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, ode dne uzavření smlouvy.
Abyste mohli uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat, tj.: [iai:název_společnosti], [iai:adresa_společnosti], [iai:zip_číslo_společnosti] [iai:město_společnosti], tel [iai:telefon_obchodu], [iai:email_obchodu ] svého rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení, který je k dispozici na webových stránkách online obchodu: https://obuvomaniak.cz/returns-open.php. Pokud využijete tuto možnost, zašleme vám neprodleně potvrzení o přijetí vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když odešlete sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy rawal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás přijali, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z Vaší volby jiného než nejlevnějšího druhu doručení typ námi nabízeného standardního doručení), bezodkladně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí uplatnit své právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vrátíme pomocí stejného platebního prostředku, jaký jste použili při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili jinak.
V případě smluv zahrnujících převod vlastnictví věci, kde jsme nenabídli vyzvednutí věci v případě odstoupení od smlouvy – zadržíme vrácení peněz, dokud věc neobdržíme nebo dokud nám neposkytnete doklad o jejím vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.
Vrácenou položku zašlete prosím neprodleně zpět na adresu: [iai:název_společnosti], [iai:adresa_společnosti], [iai:zip_číslo_společnosti] [iai:město_společnosti], v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty. Budete muset nést přímé náklady na vrácení položky.
vzhledem k váze a rozměrům Zboží může být v případě odstoupení od smlouvy vrácení Zboží spojeno s vyššími náklady než běžné poštovné. Pokud si přejete využít služeb kurýrních společností, může být nutné zaslat zásilku na paletě, což je dražší než běžné poštovní doručení.
§ 14. Příloha 2 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

pixel