Vrácení / reklamace / výměna zboží
Spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy v maximální lhůtě 100 dnů, která začíná běžet dnem, kdy spotřebitel obdrží Zboží. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel před jejím uplynutím zašle na výše uvedenou adresu prohlášení o odstoupení od smlouvy. Registrovaný zákazník nenese náklady na doručení vráceného Zboží do obchodu.
Vrácení a výměna zboží
Pro zákazníky registrované
- Přihlaste se k účtu, který jste si založili v našem obchodě shoeomaniak, a poté v panelu pro vrácení vyberte zboží, které chcete vrátit. .
- Vyberte si způsob vrácení zboží kliknutím na možnost "Použiji zásilky obchodu" a zvolte formu, ve které chcete obdržet vrácené peníze. .
- Vygenerujte doklady o vrácení s adresními štítky, poté je vytiskněte a nezapomeňte doklad o vrácení podepsat. .
- Vložte zabalené zboží spolu s dokladem o vrácení do kartonové krabice určené k přepravě a dobře ji uzavřete. Můžete použít kartonovou krabici, ve které jste obdrželi objednané zboží. .
- Dojděte k jakémukoli balíkomatu InPost a odešlete vratnou zásilku.
Vrácení zboží formou zvolenou v průvodci vrácením zboží bude provedeno do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Tato lhůta je však obvykle kratší. Vrácení peněz můžeme pozdržet, dokud zboží neobdržíme nebo dokud nepředložíte doklad o vrácení.
Nároky
Pro zákazníky registrované
- Přihlaste se k účtu, který jste si založili v našem obchodě shoeomaniak, a poté v panelu reklamací vyberte zboží, které chcete reklamovat/vyměnit. .
- Zvolte reklamaci/výměnu kliknutím na možnost "Použiji zásilky obchodu" a vyberte formulář, ve kterém chcete obdržet peníze zpět. .
- V souhrnu reklamace přidejte zprávu o výměně za jinou velikost nebo o reklamaci a klikněte na tlačítko odeslat (můžete přidat fotografie, pokud zboží reklamujete) .
- Reklamaci zpracuje naše oddělení služeb zákazníkům. Po schválení bude v panelu reklamací vygenerován štítek pro vrácení zboží InPost. Stáhněte si jej a nalepte na zabalené zboží. .
- Přejděte k jakémukoli balíkomatu InPost a odešlete reklamovaný balík.
oznámení o výměně
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s podmínkami pro výměnu/vrácení/reklamaci zboží, které jsou uvedeny v pravidlech obchodu.
.Oznámení Stížnosti
Byl(a) jsem informován(a), že mé osobní údaje budou pro účely této žádosti zpracovávány společností Luz Shop. Byl/a jsem informován/a o právu na přístup k mým údajům a jejich opravu. Poskytnutí údajů je dobrovolné, nicméně nezbytné pro vyřízení této žádosti. Dále prohlašuji, že údaje, které jsem poskytl/a, jsou pravdivé a vhodné pro kontakt ohledně podané žádosti.
.