Dodání zdarma od 291,00 Kč

Vrácení / reklamace / výměna zboží

100 dní do návratu bez udání důvodu
bez stresu a úzkosti snadné bezproblémové vrácení
bezplatné vrácení pro všechny registrované
vrácení peněz do 14 dnů bankovním převodem

Spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy v maximální lhůtě 100 dnů, která začíná běžet dnem, kdy spotřebitel obdrží Zboží. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel před jejím uplynutím zašle na výše uvedenou adresu prohlášení o odstoupení od smlouvy. Registrovaný zákazník nenese náklady na doručení vráceného Zboží do obchodu.

Vrácení a výměna zboží

Pro zákazníky registrované

  1. Přihlaste se k účtu, který jste si založili v našem obchodě shoeomaniak, a poté v panelu pro vrácení vyberte zboží, které chcete vrátit.
  2. .
  3. Vyberte si způsob vrácení zboží kliknutím na možnost "Použiji zásilky obchodu" a zvolte formu, ve které chcete obdržet vrácené peníze.
  4. .
  5. Vygenerujte doklady o vrácení s adresními štítky, poté je vytiskněte a nezapomeňte doklad o vrácení podepsat.
  6. .
  7. Vložte zabalené zboží spolu s dokladem o vrácení do kartonové krabice určené k přepravě a dobře ji uzavřete. Můžete použít kartonovou krabici, ve které jste obdrželi objednané zboží.
  8. .
  9. Dojděte k jakémukoli balíkomatu InPost a odešlete vratnou zásilku.

Vrácení zboží formou zvolenou v průvodci vrácením zboží bude provedeno do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Tato lhůta je však obvykle kratší. Vrácení peněz můžeme pozdržet, dokud zboží neobdržíme nebo dokud nepředložíte doklad o vrácení.

Pro neregistrované zákazníky

  1. Vyplňte formulář








Nároky

Pro zákazníky registrované

  1. Přihlaste se k účtu, který jste si založili v našem obchodě shoeomaniak, a poté v panelu reklamací vyberte zboží, které chcete reklamovat/vyměnit.
  2. .
  3. Zvolte reklamaci/výměnu kliknutím na možnost "Použiji zásilky obchodu" a vyberte formulář, ve kterém chcete obdržet peníze zpět.
  4. .
  5. V souhrnu reklamace přidejte zprávu o výměně za jinou velikost nebo o reklamaci a klikněte na tlačítko odeslat (můžete přidat fotografie, pokud zboží reklamujete)
  6. .
  7. Reklamaci zpracuje naše oddělení služeb zákazníkům. Po schválení bude v panelu reklamací vygenerován štítek pro vrácení zboží InPost. Stáhněte si jej a nalepte na zabalené zboží.
  8. .
  9. Přejděte k jakémukoli balíkomatu InPost a odešlete reklamovaný balík.

Pro neregistrované zákazníky

  1. Vyplňte formulář









Pokud není možné zboží opravit, mám zájem o:

.
Obuvomaniak

oznámení o výměně

Název zboží:

 

Číslo účtenky nebo faktury:

 

jméno kupujícího:

 

Přesná adresa kupujícího:

 

Telefon:

 

Důvod vrácení:

 

Banka kupujícího:

 

Číslo účtu kupujícího:

 

Název zboží, velikost a barva, za kterou chci vrácený výrobek vyměnit:

 

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s podmínkami pro výměnu/vrácení/reklamaci zboží, které jsou uvedeny v pravidlech obchodu.

.
Datum a čitelný podpis zákazníka
Obuvomaniak

Oznámení Stížnosti

jméno kupujícího:

 

Přesná adresa kupujícího:

 

Banka kupujícího:

 

Číslo účtu kupujícího:

 

Telefon:

 

Datum zjištění závady:

 

Vrátit kód produktu:

 

Číslo účtenky nebo faktury:

 

Popis nesouladu zboží:

 

Okolnosti nedodržení předpisů:

 

Pokud oprava není možná, mám zájem o:

 

Byl(a) jsem informován(a), že mé osobní údaje budou pro účely této žádosti zpracovávány společností Luz Shop. Byl/a jsem informován/a o právu na přístup k mým údajům a jejich opravu. Poskytnutí údajů je dobrovolné, nicméně nezbytné pro vyřízení této žádosti. Dále prohlašuji, že údaje, které jsem poskytl/a, jsou pravdivé a vhodné pro kontakt ohledně podané žádosti.

.
Datum a čitelný podpis zákazníka
pixel